Odpowiedzi

2009-12-05T19:54:45+01:00
-ponieważ pod wpływem ciepła objętość powietrza zawartego w piłeczce się zwiększa i powoduje rozdęcie się piłeczki;
-ponieważ pod wpływem ciepłej wody ścianki piłeczki miękną...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:55:54+01:00
Ponieważ powietrze znajdujące się wewnątrz piłeczki pod wpływem temperatury zwiększy swoją obiętość, i naprawi wgniecenie; pod wpływem gorącej wody materiał z którego wykonana jest piłeczka zmięknie i stanie sie bardziej elastyczny
2009-12-05T19:56:53+01:00
Działa to tylko w ciepłej wodzie. Woda nagrzewa powietrze w środku piłeczki. Ciepłe powietrze zwiększa objętość i przywraca pierwotny kształt piłeczki.

Wnioski:
- powietrze pod wpływem ciepłej wody nagrzewa się
- wraz ze wzrostem temperatury zwiększa się jego objętość