Odpowiedzi

2009-12-05T20:06:40+01:00
Dno oceaniczne:

szelf,stok kontynentalny,baseny oceaniczne-rowy oceaniczne,grzbiety śródoceaniczne

ląd:

WYŻYNA, GÓRY, DEPRESJA, nizina,
10 4 10
2009-12-05T20:07:38+01:00
Wydaje mi się że o to ci chodzi
Kontynet, szelf, stok kontynentalny, dno basenu ocanicznego, wyspa (lub łańcuch wysp), rów oceaniczny, grzbiet oceaniczny, kontynent
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:17:01+01:00
Ukształtowanie terenu:
-niziny(płaskie, faliste, pagórkowate)
-wyżyny
-góry
Ukształtowanie dna oceanicznego:
-baseny oceaniczne
-grzbiety oceaniczne
-szelfy
-stoki kontynentalne
-rowy oceaniczne
22 4 22