Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T20:06:41+01:00
Przyroda moi mili
Jest potrzebna w każdej chwili.
Gdyby jej nie było
To na świecie było by nie miło.

Przyroda jest piękna jak kwiat
Bez niej smutny byłby świat
Niebo błękitne i ptaszki małe
to one właśnie są tak wspaniałe :)

Przyroda to kwiat łąki zapchu
to ptak lecący na niebie
i zwierze jedzące trawe
Bo gdyby przyrody nie było co było by na świecie???
2 3 2
2009-12-05T20:10:22+01:00
Przyroda...

Lato gorące, kwiaty pachnące.
Drzewa liśćmi trzeszczące i ptaki śpiewające.
Owady kwiaty zapylające i gorące słońce.
Wszystkie te rzeczy przyrodę zwiastujące.

Natura obdarza nas nie tylko zielenią i zwierzętami, ale też warzywami i owocami.

Przyroda:zieleń, kwiaty, śpiew.
W oddali słychać bełkot mew...

Sama wymyślałam xD:P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:13:42+01:00
Przyroda jest wspaniała
Nie można rzec, że jest mała
Piękna i cudowna
Do ochrony godna
Daje nam wszystko co dobre
Zawsze wielbienie jej będzie modne


Ps. wybierz najlepsza pracę, bo dostaniesz 25% zwrotu z punktów
1 5 1