Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T20:15:05+01:00
Warto poniewaz jest to uczaca ksiazka o głupocie niektorych ludzi...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:15:35+01:00
Bardzo fajna książka o żądzy władzy i o dorastaniu do roli zbrodniarza. Nie przypadkiem też imię głównej bohaterki nawiązuje do ballady, w której zazwyczaj pojawiają się motywy fantastyczne i elementy wierzeń ludowych.
Na prawde mi się podobala
2 3 2