Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:52:30+01:00
Ponieważ chciał kogoś nauczać i żeby ta nauka przechodziła z pokolenia na pokolenie,chciał stworzyć fantastyczny świat o zdrowej faunie,lecz ludzie zapomnieli o tym(elektrownie węglowe są , Wielki Duch wolałby żeby elektrownie wodne były-bliższe naturze) Pozdrawiam
5 3 5
2009-12-05T21:13:07+01:00
Ponieważ wiedział że może na niego liczyć i wesprzeć i pozatym świat stworzył dla ludzi
2 3 2