Odpowiedzi

2009-12-05T21:25:23+01:00
Linux pracuje w trybie graficznym i głównym elementem ekranu jest pulpit z ikonami.Programy są podobnie jak w Windowsie pokazywane w oknach.Większość programów dla Linuxa jest bezpłatna , dlatego posiada dużo użytkowników.Jest dostępny bezpłatnie w postaci dystrybucjii.W skład Linuxa wchodzą także proste gry.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T21:28:05+01:00
DOS (Disk Operating System) przenośny system operacyjny OS komputerów PC i mikrokomputerów. Rezyduje nad BIOS-em.
Zawiera:
-rozszerzenia programowe procedur sprzętowych BIOSu
-interpreter komend
DOS jest jednopotokowym systemem operacyjnym w środowisku tekstowym. DOS nie ma wbudowanych mechanizmów zarządzania pamięcią ani ochrony pamięci, więc nie jest obecnie najbezpieczniejszym systemem.

P.S. Pluskwa nie jest systemem operacyjnym.
1 5 1