Odpowiedzi

2009-12-05T20:56:06+01:00
Jest dużo teorii na ten temat. Jedna głosi, że to boginie znosiły im wodę. Druga natomiast, że nie radzili sobie wogóle.

2. - dostęp do innych miast
- znalezienie pożywienia
- przywożenie do swego państwa zwierzat, owoców
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T20:56:26+01:00
1 Budowali akwedukty, czyli kanały w których płyneła woda. Dostarczały jej w miejsca które mają ograniczony dostęp do wody.

  • Aai
  • Początkujący
2009-12-05T21:08:47+01:00
1. Mieszkańcy basenu Morza Śródziemnego budowli akwedukty, czyli kanały, które przewodziły wodę pitną z rzek do osady, miasta.