Odpowiedzi

2009-12-05T21:44:49+01:00
Nowa konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej - Ten nowy uroczysty ,a za razem najważniejszy dokument ma za zadanie przedstawić wam wasze prawa i obowiązki. To właśnie w nim zawarte są wszystkie zapisane i wypowiedziane uchwały zatwierdzone na ogólnonarodowym referendum.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T21:45:28+01:00
Polska, nasz kraj, o który powinniśmy walczyć, który powinniśmy kochać i szanować, który powinien być dla nas najważniejszy i najcenniejszy musi zawierać prawa i obowiązki, z których powinni wywiązywać się obywatelowie Rzeczypospolitej Polskiej są zapisane w tej oto konstutucji. Nieprzestrzeganie praw, niewywiązywanie się ze swoich obowiązków, bądź obrażanie konstutucji, są karalne przez system sądownictwa Polskiego. Od pilnowania porządku w państwie są służby m. in. policja, straż miejska, sądy i kuratoria. Konstytucja obejmuje dzieci, młodzież, dorosłych, emerytów i rencisów. Wszyscy dorośli zobowiązani są do płacenia podatków, a dzieci od 7 roku życia do uczęszczania do szkoły. Teraz zostaną przedstawione wszystkie punkty konstytucji.