Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T21:41:42+01:00
Ponieważ jak zniszczymy środowisko i piękno natury w pogoni za sukcesem i karierą nie będziemy gdzie jeździć odpoczywać, skończymy jak w filmach science fiction w czarnych zadymionych miastach. Zginą kolejne gatunki zwierząt, technika i postęp jak już to się zaczęło powinna wpływać na ekologiczne życie. Wyobraź sobie, że nie ma lasów, jezior, parków tylko wielkie miasta pełne huku i samochodów, warzywa i naturalne owoce to rarytas.
2009-12-05T21:46:19+01:00
- w czystym środowisku lepiej się żyje
- w ten sposób pomagamy i sobie i wszystkim istotom żywym na planecie
- przyczyniamy się do tego, ze Ziemia dłużej będzie czyta
- dla własnej satysfakcji.