Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T21:40:01+01:00
Myj ręce szczególnie starannie jeśli miały kontakt z przedmiotami używanymi przez chorego – naczyniami, chosteczkami, pościelą itd. Staranne mycie ciepłą wodą i mydłem przez 20 sekund w zupełności wystarcza. Możesz też zdezynfekować dłonie specjalnym płynem antybakteryjnym dostępnym w aptekach. Wyciśnij na dłoń niewielką ilość preparatu, rozetrzyj i zaczekaj aż dłonie wyschną.
2009-12-05T21:41:07+01:00
2009-12-05T21:41:37+01:00
Mycie rąk
dbanie o zdrowie
zaszczepienie
jedzenie zdrowej żywności