Odpowiedzi

2009-12-05T21:44:17+01:00
Człowiek zagubiony jest to taka osoba, która nie może się połapać w sytuacji .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T21:47:53+01:00
Ktoś jest zagubiony, ponieważ mogą kłębić mu się setki myśli.Można być zagubionym z powodu swojego położenia miejscowego, a także materialnego.Można być zagubionym pośród moralności.Najczęściej dziele się to przez złe towarzystwo, a także odrzucenie społeczne.Człowiek po odrzuceniu czuje się samotny, załamany, opuszczony.Jest zagubiony myślami.Kiedy popada w złe towarzystwo, jest z kolei zagubiony moralnie.