1. Średnia geometryczna 13c i 52c
2. iloczyn najwiekszej liczy dwucyfrowej przez 6
3. ab^2+a(4-b) (4+b)
4. liczna, której 6 i dwie trzecie% jest równe B
5. liczna centymetrów w 0,01c metrach i 10c milimetrach
6. iloczyn liczb pierwszych: 7 i tej feralnej
7.
DZIĘKUJE ZA KAZDEE ROZwIĄzANIE ;]]

2

Odpowiedzi

2009-12-05T21:53:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T22:04:41+01:00
1. Średnia geometryczna 13c i 52c
√(13c*52c)=√(676c²)=26c, dla c≥0

2.iloczyn najwiekszej liczy dwucyfrowej przez 6
99*6=594

3.ab^2+a(4-b) (4+b)=ab²+a(16-b²)=ab²+16a-ab²=16a

4.liczna, której 6 i dwie trzecie% jest równe B
x-szukana liczba
6⅔%x=B
20/3%x=B
20/300*x=B
x=B*300/20
x=B*30/2
x=15B

5.liczna centymetrów w 0,01c metrach i 10c milimetrach
0,01c m=0,01c*100 cm=c cm
10c mm=10c*0,1 cm=c cm

6.iloczyn liczb pierwszych: 7 i tej feralnej
7*13=91