Odpowiedzi

2009-12-05T22:03:28+01:00
1.ćwierćnuta,ćwierćnuta,ćwierćnuta.
2.ósemka,ósemka,pauza,ósemka,pauza,ósemka.
3.półnuta,pauza,pauza.
4.szesnastka,szesnastka,ćwierćnuta,ósemka,ósemka,pauza.
5.ćwierćnuta,ósemka,ćwierćnuta,ósemka.
6.pauza,pauza,ósemka,ósemka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka.
7.ćwierćnuta,pauza,ćwierćnuta,pauza.
3 4 3
2009-12-05T22:56:11+01:00
1 półnuta z kropką
2 półnuta ćwierćnuta
3 pauza ósemkowa pauza ósemkowa ćwierćnuta dwie ósemki
4 pauza półnutowa ćwierćnuta
5 ćwierćnuta ćwierćnuta pauza ćwierćnutowa
6 dwie ósemki dwie ósemki dwie ósemki
7 cztery szesnastki dwie ósemki ćwierćnuta
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T23:21:58+01:00
Ćwierć nuta +ćwierć nuta+ ćwierć nuta I 4 ósemki+ćwierć nuta I 4 osiemnastki + pół nuta + 2 ósemki I pauza pół nutowa + ćwierć nuta I pół nuta + 4 ósemki I pauz ćwierć nutowa + pół nuta I pół nuta z kropką I pół nuta i ćwierć nuta I
3 3 3