Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T22:03:31+01:00
1.Jeśli nie napiszesz testu, nie otrzymasz pozytywnej oceny.
2.Drżał z zimna, mimo że na dworze było ciepło.
3.Ponieważ zerwała się wichura, zaczęło nagle trząść konarami drzew.
17 1 17
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T22:04:33+01:00
Twoje życzenie jest takie, ze trudno je spełnić.(jakie)
upał jest taki,ze z trudem mozna go wytrzymac(jaki)
wielcy sportowcy sa tacy, ze darza do celu bezwzględu na trudnosci(jacy)
10 3 10