A) 2+3=5 i 2+2=7
b) 2+7=9 lub 5+8=13
c) (1/5 < 1/3 ) => 8do potegi 2 =32
d) ( 4>2 lub 4>5 ) <=> ( 8>4 , 8>9 )
baardzo prosze o pomoc woogule tego nie rozumiem !!! a jutro musze oddać z tym najważniejszą pracę ! :( ps. 1/5 lub 1/3 to ułamek :) nie wiedziałam jak napisać ) Z góry bardzo dziekuje i oferuje 50 punktów ale musze to miec jeszcze dziś lub jutro do 7:00

3

Odpowiedzi

2009-12-05T22:07:07+01:00
2+3=5 i tak jakby 2+5 = 7
w tym tak samo ;D
a tu wiadomo czym mniejszy ułamek tym jest ''wiekszy'' ;D
a 8 do potegi 2 to 64 a nie 32 xD
4większe od 2 lub 4 większe od 5 8 wieksze od 4 i 8 większe od 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T23:24:16+01:00
Tu brakuje polecenia, a z oznaczeń wynika, że jest zadanie z logiki matematycznej - domyślne polecenie "określ wartość logiczną zdania".

a) 2+3=5 i 2+2=7
to koniunkcja zdań 2+3=5 - prawda
i 2+2=7 - fałsz
stąd koniunkcja jest FAŁSZYWA

b) 2+7=9 lub 5+8=13
to alternatywa zdań 2+7=9 - prawda
i 5+8=13 - prawda
całe zdanie jest więc PRAWDZIWE

c) (1/5 < 1/3 ) => 8do potegi 2 =32
to implikacja zdań: 1/5 < 1/3 - prawda
8do potegi 2 =32 -fałsz
taka implikacja jest FAŁSZYWA

d) ( 4>2 lub 4>5 ) <=> ( 8>4 i 8>9 )
to równoważność zdań
alternatywy 4>2 lub 4>5 - fałsz
koniunkcji 8>4 i 8>9 - fałsz
zatem równoważność jest PRAWDZIWA
2009-12-06T00:09:10+01:00
Na poczatku musisz widziec ze 1 - prawda 0 - falsz
a) 2+3=5 i 2+2=7
1 i 0 daje nam 0 wiec falsz
b) 2+7=9 lub 5+8=13
1 lub 1 daje nam 0 wiec falsz
c) (1/5 < 1/3 ) => 8do potegi 2 =32
1=> 0 daje nam 0
d) ( 4>2 lub 4>5 ) <=> ( 8>4 , 8>9 )
1lub0 <=> 1=>0
1 <=> 0
daje nam 0