Banalne zadanko.. nie chce mi się szukać w mapie a może ktoś z was już zrobił to zadanko.. To zadanie jest z ćwiczeń do geografii "Planeta Nowa" dla klasy 1 gim.
strona 30/ zad 4

TREŚĆ:
Na podstawie mapy "Strefy czasowe na ziemi" zamieszczonej w podręczniku (planeta nowa, klasa 1 gim/strona 43)wymień nazwy czterech państw, których terytoria leżą w obrębie więcej niż jednej strefy czasowej

dam najlepszą odpowiedź pierwszej osobie ;D

2
Rosja Brazylia kanada stany Zjednoczone ☺

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T22:10:00+01:00
2009-12-06T00:12:39+01:00
Związek Australijski, Rosja, Brazylia, Chiny
3 3 3