Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T22:36:39+01:00
Na marsie, na pewno była by inna siła przyciągania, inna charakterystyka otoczenia.
Żyłoby się w spartańskich warunkach.

Chcesz coś jeszcze napisze na prv =]
Tylko się muszę jeszcze zastanowić :)
2009-12-05T22:39:33+01:00
Hmmm.. podróż na marsa wyobrazam sobie jako coś nie realne. Gdybym mógł polecieć na marsa napewno źle by to się skończyło, ponieważ na marsa można dolecieć jak narazie tylko rakietą. Po drugie bardzo bym się bał ale za to był bym również zafascynowany.Ok wiec po wylądowaniu na marsie czuł bym się nie swojo ponieważ panują tam inne warunki atmosferyczne. Napewno bym podziwiał stacje kosmiczne i przeżywał wylądowanie na innym świecie. Oglądał bym z tantąd gwiazdy i inne planety. Napewno było by tam wiele rzeczy ciekawych, którymi bym się zainteresował.
2009-12-05T22:53:07+01:00
Jak dla mnie było by to bardzo straszne, poniewaz jest to nie realne. mozna tam doleciec tylko rakieta. sa tam inne warunki i nie wiadomo czy bysmy tam chodzili normalnie, czy szybciej, a moze wolniej. bylbym rowniez zafascynowany :))