Odpowiedzi

2009-12-05T23:00:10+01:00
Złote serce ma moja babcia. Jest osoba wyrozumiala, uczciwa i chetna do pomocy. Nie zna fałszywości, na nia zawsze mozna liczyc. Doradzi, pomoze. To naprawde zacna osoba.

dopisz sobie jeszcze cos do tego ;)
2009-12-05T23:01:03+01:00
Osoba pomagająca ludziom o dobrym (złotym sercu) która za nic nie chce nagrody liczy sie dla niej szczęście bliźniego
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T00:03:24+01:00
ktoś kto ma złote serce jest dobrym człowiekiem , wielkodusznym, szlachetnym. jest człowiekiem wielkiego serca, nigdy nie przejdzie obok kogoś, kto potrzebuje pomocy. Zawsze się zatrzyma, zapyta, co może zrobić.