Napisz e-mail do kolegi z niemiec
-napisz o swoich ulubionych programach telewizyjnych i dlczego je lubisz(2 programy)
-napisz jakie lubisz zespoły i czy byłes na ich koncercie
-napisz ze posiadasz internet i czesto z niego korzystasz
-spytaj kolege o jego ulubione programy telwizyjne i zespoł.

2

Odpowiedzi

2009-12-06T13:45:53+01:00
To możesz napisać ten e-mail a ja ci go przetłumacze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:47:57+01:00
Hi Olaf!
Welche Sendungen siehst du gern an?Ich sehe gern zum Lachen,zum Spaß eine"Seifenoper "Brzydula",wann ich sehe diese Sendung,lache ich aus vollem Halse.Ich mag auch die Talk-Show"Rozmowy w toku",wiel sehr innteresant ist. Welche Band hörst du amliebsten?Ich mag "Black Eyed Peas" und "Chiraira",aber ich war nicht an der Konzerte.Ich habe Internet und often surfen im Internet.
Viele Grüße
Anna