Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T08:20:59+01:00
(1,238 + 2,762) x 0,1/ (36,487 - 34,237) : 2,8125 + (4,36 - 1,16 ) x 0,3125 / 0,2 x (47, 8 - 45, 55) : 0,225 =
4*0,1 / 2,25:2,8125 + 3,2*0,3125 / 0,2*2,25:0,225=
0,4 / 0,8 + 1/ 2= 0,5+1/2=1


2009-12-06T08:24:05+01:00
4 x 0,1 / 2,25 / 2,8125 + 3,2 x 0,3125 / 0,2 x 2,25 / 0,225 = 0,06320987654321 + 50 = 50,06320987654321
2009-12-06T08:30:43+01:00
(1,238 + 2,762) x 0,1/ (36,487 - 34,237) : 2,8125 + (4,36 - 1,16 ) x 0,3125 / 0,2 x (47, 8 - 45, 55) : 0,225 =
4 x 0,1/2.25 : 2,8125 + 3,2 x 0,3125 / 0,2 x 2,25 : 0,225 =
4 x 0,1/2.25 : 2,8125 + 3,2 x 0,3125 / 0,2 x 2,25 : 0,225 =
0,4/2.25 : 2,815+ 1 / 0,2 x 2,25 : 0,225 =
0,4/6,733375+50 =50,063153