Odpowiedzi

2009-12-06T08:45:37+01:00
Boży sens życia czyli życie po regilijnemu.Jest ono najważniejsze ,gdyż jest ono przepustką do nieba.Żeby życ po Bożemu należy żyć zgodnie z przykazaniami .Trzeba:
-Nie ulegać złu
-Wykonywać dobre uczynki
-Modlić się
-Chodzić do kośćioła
-Wielbić Pana Boga
-Żyć według Słowa Bożego
Wymieniłem pare rzeczy,które należy robić a by stać się dzieckiem bożym
Jakim sensem będziemy życ do nasz wybór.Żyć zgodnie z Jezusem czy też nie
2009-12-06T10:20:52+01:00
To właśnie Jezus umarł za Nas na krzyżu i cierpiał okropne męki. Dlatego tak ważne jest życie Boże, jest stanem wyższym ponieważ, dzięki Niemu my mamy nasze życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:21:42+01:00
Jest to dla nasz bardzo ważne ponieważ,w naszych czasach każdy żyję jak chcę i nie wie co jest dla niego najbardzie potrzębnę w życiu.Boży sens życia mówi nam abyśmy żyli bo Bożemu i zawszę na 1 miejscu w sercu stawiali Boga i Kościół.Abyśmy zawszę chodzili do kościoła,przynajmniej w niedziele.Jezus nigdy się nie poddał jak niósł krzyż na Golgotę miał 3 upadki i był bardzo wykonczony ale i tak się nie poddał.