Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T09:29:31+01:00
1.Polakom każdy język jest obcy.
[Według najnowszych badań jedynie 8% Polaków deklaruje znajomość przynajmniej jednego języka obcego]
2.Polacy wiecznie narzekają.
3.Przestępstwa w Polsce są na porządku dziennym. [Polskę uważa się powszechnie za kraj o bardzo wysokim wskaźniku przestępczości, a obcokrajowcy ostrzegani są przed pozornie chętnymi do pomocy Polakami i zaleca się im uważne pilnowanie torebki.]
Jak to mówią Niemcy: "Jedź na wakacje do Polski twój samochód już tam jest".
5 4 5
2009-12-06T09:33:23+01:00
Calkiem latwy temat wykorzystaj ponizsze artykuly:

[http://www.edu.info.pl/strona.php?3061]

[http://www.staypoland.com/polska_stereotypy.html]

[bluecoma.blox.pl/2007/01/Stereotyp-Polaka.html]

[http://www.sciaga.pl/tekst/21411-22-stereotypy]
3 2 3