Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T09:52:58+01:00
1 Wisła Kraków 34
2 Legia Warszawa 32
3 Lech Poznań 29
4 Ruch Chorzów 29
5 GKS Bełchatów 28
6 Lechia Gdańsk 23
7 Polonia Bytom 23
8 Śląsk Wrocław 20
9 Cracovia Kraków 20
10 Piast Gliwice 16
11 Arka Gdynia 15
12 Korona Kielce 14
13 Polonia Warszawa 14
14 Zagłębie Lubin 14
15 Jagiellonia Białystok 13
16 Odra Wodzisław 10
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T13:54:44+01:00
<table border="1">
<tr>
<td>LP</td><td>KLUB</td><td>PKT</td>
</tr>
<tr>
<td>1</td><td>Wisła Kraków</td><td>34</td>
</tr>
<tr>
<td>2</td><td>Legia Warszawa</td><td>32</td>
</tr>
<tr>
<td>3</td><td>Lech Poznań </td><td>29</td>
</tr>
<tr>
<td>4</td><td>Ruch Chorzów</td><td>29</td>
</tr>
<tr>
<td>5</td><td>GKS Bełchatów</td><td>28</td>
</tr>
<tr>
<td>6</td><td>Lechia Gdańsk</td><td>23</td>
</tr>
<tr>
<td>7</td><td>Polonia Bytom</td><td>23</td>
</tr>
<tr>
<td>8</td><td>Śląsk Wrocław</td><td>20</td>
</tr>
<tr>
<td>9</td><td>Cracovia Kraków</td><td>20</td>
</tr>
<tr>
<td>10</td><td>Piast Gliwice</td><td>16</td>
</tr>
<tr>
<td>11</td><td>Arka Gdynia</td><td>15</td>
</tr>
<tr>
<td>12</td><td>Korona Kielce</td><td>14</td>
</tr>
<tr>
<td>13</td><td>Polonia Warszawa</td><td>14</td>
</tr>
<tr>
<td>14</td><td>Zagłębie Lubin</td><td>14</td>
</tr>
<tr>
<td>15</td><td>Jagiellonia Białystok</td><td>13</td>
</tr>
<tr>
<td>16</td><td>Odra Wodzisław</td><td>10</td>
</tr>
</table>