Odpowiedzi

2009-12-06T13:12:22+01:00
Aby dobrze zyc njepiej jest dzuzo sie modlic i chodzic do koscioła . jak sami wiecie apostolowie duzo sie modlili i wspierali Pana Jezusa .Chodz gdy Jezus zmartwychwstał to niektórzy mu nie wierzyli ,ale gdy pokazał im dzury w kekach i przebitym boku uwierzyli
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:55:35+01:00
Myśę,że aby lepiej żyć trzeba być wiernym Panu Bogu w jego nauce i Jego postawie.Kochać ludzi za to co mają,co dają ,chodzić do kościoła a w czasie Adwentu postanowienia swe wypełniać.Teraz jest czas przedświąteczny i można postanowić swą poprawę w pełni uczestniczyć w mszach śąwiętych,i przeżyć Swięta Bożego narodzenia w duchu św..