Przekształc zdania pojedyncze w złożone

1.Z powodu świńskiej grypy zamknięto niektóre szkoły.

2.Na szczęście w Świdnicy nie ma dużej liczby zachorowań.

3.Musimy niestety chodzic do szkoły ze względu na niską liczbę zachorowań.

2

Odpowiedzi

2009-12-06T09:57:22+01:00
Z powodu świnskiej grypy, niektóre szkoły zostały zamknięte.


Na szczęście, w świdnicy liczba zachorowań nie jest duża.


Musimy niestety chodzic do szkoły, ponieważ jest niska liczba zachorowań.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:02:20+01:00
Z powodu świńskiej grypy nie poszedlem do szkoly bo zamknieto szkole
Na szczęście w Świdnicy nie ma dużej liczby zachorowań bo chodoba jeszcze dobrze nie rozprzeszczenila sie.
Niestey musimy chodzic do szkoly poniewarz malo osob zachorowalo
1 5 1