Odpowiedzi

2009-12-06T09:59:07+01:00
W tym programie nie mozesz zapisac w avi musisz sciagnac z neta np. AVI Video Converter i tam mozesz przerabiac filmy na rożne formaty..
1 1 1
2009-12-06T09:59:07+01:00
Tworzysz swoje dzieło następnie bierzesz zapisz jako i wpisujesz
(nazwa).avi
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T11:36:16+01:00
Plik z WindowsMovieMaker zapisuje się w formacie *.WMV. Ja zawsze taki plik konwertuje programem SUPER Konwerter.Przerabia wszystko na wszystko :) A jak zapisać na WMV?
Plik -> Zapisz plik filmowy

I postępować według instrukcji :)