Odpowiedzi

2009-12-06T10:01:53+01:00
Palenie nie powoduje tylko zmian w płucach. Niszczeje również skóra, włosy, zęby, kości, serce, żołądek, czy plemniki (u mężczyzn). Opis tego, co jeszcze niszczą papierosy w naszym ciele + ciekawe zdjęcie, aby zmotywować do rzucenia palenia
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:49:22+01:00
Papierosy niszczą prawie wszystko: przede wszystkim płuca, możliwy rak krtani płuc, przełyku. Palenie jest jednym z czynników ryzyka takich chorób jak zawał, udar mózgu. Stanowczo palenie powinny rzucić osoby z nadwagą, otyłością, chorobami serca, cukrzycą szczególnie typu 2, kobiety w ciąży!
2 5 2