Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:08:26+01:00

Być bardzo wierzącym człowiekiem.Chodzić do kościoła i rozpowiadać wszytkim o Panu Jezusie.Także modlić się każde rano i wieczór
7 3 7
2009-12-06T10:13:40+01:00
Mogę zachęcać przede wszystkim innych do częstszej modlitwy. Dzięki ,które mogę mieć jakiś kontakt z Bogiem.Również mogę nawracać osoby nie wierzące ,aby się stały wierzącymi i miłowali pana oraz mogę głosić słowo boże ,które jest ważne dla wielu chrześcijan.
6 4 6
2009-12-06T11:17:34+01:00
Trzeba się modlić i głosić słowo Boskie.
6 3 6