Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:12:38+01:00
Boże spraw by ten czas oczekiwania na twoje przyjście był czasem spokoju i miłości, żebyśmy w codziennyim chaosie i przygotowaniach do świąt nie zapomnieli Kto jest najważniejszy.Prosimy cię wysłuchaj nas panie




amen
2 2 2
2009-12-06T10:15:41+01:00
Więrze w ciebie Jezu żywy.Proszę cię aby ten okres adwentowy jak najlepiej przezyć.Na początku odmawiam sobie(wpisz co odmawiasz)I proszę pomóż mi aby moje postanowienie się spełniło.Boże co zmarłeś na krzyżu dla naszego zbawienia ufam tobie i postanawiam dla ciebie chodzić każde rano na roraty.Pomóż mi boże aby wszytko się spełniło w imię OJCA i SYNA i DUCHA ŚWIĘTEGO.Amen
3 2 3