Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:18:20+01:00
1.
drzemie[...]głuchy smrekowy las-uosobienie
Ponad dolina sie rozwiesza srebrzystoturkusowa cisza - metafora
2.
synonimy do przymiotnika "malowniczy": cudowny, fenomenalny, nadzwyczajny
3.
Wyjasnij znaczenie frazeologizmu "rzucic na kogos urok": zaczarować kogoś, np. by mu się źle powodziło, by miał problemy itd.
2009-12-06T10:24:40+01:00
1.
drzemie[...]głuchy smrekowy las-szyk przestawny
2.
synonimy:niezwykły, poetyczny, romantyczny, piękny, zapierający dech
3.
"rzucic na kogos urok" to chyba znaczy rzucić na kogoś klątwę
2009-12-06T10:27:33+01:00
1.smrekowy las- epitet
głuchy las- epitet
drzemie las-ożywienie
drzemie głuchy smrekowy las- przenośnia
ponad dolina rozwiesza się srebrzystoturkusowa cisza-przenośnia
srebrzystoturkusowa cisza-epitet
2.synonimy- niezwykły,poetyczny, romantyczny, piękny,zapierający dech, kolorowy, efektowny,
3.-