Za miesiąc organizujesz przyjęcie urodzinowe. Chcesz zaprosić na nie twoją koleżankę z Niemiec. Napisz list w którym:
- wspomnisz o urodzinach i sformułujesz zaproszenie
- wyrazisz nadzieję na spotkanie i dobrą zabawę
- określisz termin i miejsce spotkania
- poprosisz o potwierdzenie przybycia i przekażesz pozdrowienia

z tłumaczeniem.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:36:43+01:00
Hallo, ihr Vorname. Wie geht's dir? Weil bei mir in der Ordnung. Richtig schreibt dieser Fuchs um einzuladen dich zu meinem Geburtstags Empfang, den er się 10 Januar um die Stunde 15.00 durchlaufen wird. Ich habe die Hoffnung, dass die Unmenge des guten Spieles sein wird. Ich bitte beide das Datum und die Stunde um deine Ankunft zu bestätigen oh, der ich habe nach deiner in den Flughafen ankommen. Begrüß deine Familie. Noch einmal lade ich dich herzlich ein. Die Unterschrift.

Tłumaczenie
Cześć, jej imię.
Co u ciebie słychać? Bo u mnie w porządku. Właściwie pisze ten lis aby zaprosić Cię na moje urodzinowe przyjęcie, które odbędzie się 10 stycznia o godzinie 15.00. Mam nadzieje, że będzie mnóstwo dobrej zabawy. Proszę o potwierdzenie twojego przybycia i datę i godzinę o, której mam po ciebie przyjść na lotnisko. Pozdrów swoją rodzinę. Jeszcze raz serdecznie cię zapraszam.

Podpis.

JAK POMOGŁAM TO SIĘ CIESZE;]
3 1 3
2009-12-06T10:41:49+01:00
Liebe Marion,
bald habe ich Geburtstag und ich möchte dich zu meiner Geburstagsparty einladen.Ich hoffe,dass zu mir kommst und an der Party teilnimmst.Wir werden gut amüsieren.Die Party findet am 10.Dezember um 20 Uhr im Pub "Bowling"statt.Auf meiner Party habe ich viele Attraktionen geplant:leckere Torte,viele Gäste,gute Musik,gutes Essen und tolle Spiele.Du musst mir unbedingt züruckschreiben,ob du kommst.
Liebe Grüße
Deine Uta

Kochana mariolu,niedługo będą moje urodziny,więc chciałabym ciebie na nie zaprosić.Mam nadzieję,że weźmiesz udział w mojej urodzinowej imprezie udział.Bedziemy się dobrze bawić.Imprezka odbędzie się 10 grudnia o 20 w pubie Bowling.Zaplanowałam wiele atrakcji:pyszny tort,wiele gości,dobrą muzykę,pyszne jedzenie i świetne gry.Musisz szybko odpisać czy przyjeżdżasz.Pozdrawiam serdecznie,Uta
1 5 1