Odpowiedzi

2009-12-06T10:31:14+01:00
-40*8+2*8*8=-192
-192=-192 jest

-40*12+2*12*12=-192
-192=-192 jest
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:36:55+01:00
Sprawdź czy rozwiązaniem równania
-40x + 2x²= -192 są liczby 8 i 12

-40*8 + 2*(8)² = x
-320 + 2*64 = x
-320 + 128 = - 192
liczba 8 jest rozwiązaniem równania

-40x + 2x² = x
-40*12 + 2*(12)² = x
-480 + 2*144 = x
-480 + 288 = -192
liczba 12 także jest rozwiązaniem tego równania
1 5 1