Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:41:41+01:00
1. Nie czytac
2. Nie odsyłac dalej
3. Usunąc
4 zignorowac
5 zapomniec
2009-12-06T10:46:50+01:00
Moim zdaniem w takie łańcuszki szczęścia to totalnie głupstwo, kto wymyślił coś takiego? Weźmy taki przykład, ,,jutro umrze twoja matka", to zawsze może być prawdą. Co jakby przeczytała ten łańcuszek ktoś, komu już ta matka zmarła? Jak dla mnie taki łańcuszek powinien iść zaraz do kosza!