Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:45:23+01:00
Pole powierzchni bocznej:
(12cm*5,5cm+12cm*3cm)*2=(66cm²+36cm²)*2=102cm²*2=204cm²
2009-12-06T11:19:15+01:00
Rozwiazanie masz w zalaczniku i rysunek tez ;-)
2009-12-06T11:20:41+01:00
Ppb(pole powierzchni bocznej)=2ah+2bh
Ppb=2*5,5cm*12cm+2*3cm*12cm
Ppb=2*66cm²+2*36cm²
Ppb=132cm²+72cm²
Ppb=204cm²

Odp.: Pole powierzchni bocznej tego graniastosłupa wynosi 204cm².