Obok zadań opisujących bakterie wpisz literę B, a obok opisujących wirusy literę W.

1.Oddychają tlenowo i beztlenowo w zależności od środowiska życia...

2.Poza komórką gospodarza nie wykazują oznak życia...

3.Wprowadzają swój materiał genetyczny do komórki gospodarza...

4. Wprowadzają swój materiał genetyczny do komórki gospodarza...

5. Potrafią czerpać energię z utleniania związków...

3

Odpowiedzi

  • CENA
  • Początkujący
2009-12-06T10:49:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T10:52:45+01:00
1.Oddychają tlenowo i beztlenowo w zależności od środowiska życia. B
2.Poza komórką gospodarza nie wykazują oznak życia. W
3.Wprowadzają swój materiał genetyczny do komórki gospodarza. W
4. Wprowadzają swój materiał genetyczny do komórki gospodarza. W
5. Potrafią czerpać energię z utleniania związków. B
2009-12-06T10:52:56+01:00
1.Oddychają tlenowo i beztlenowo w zależności od środowiska życia-B.
2.Poza komórką gospodarza nie wykazują oznak życia:W.
3.Wprowadzają swój materiał genetyczny do komórki
gospodarza: W
5.Potrafią czerpać energię z utleniania związków:B.