Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:01:07+01:00
na srodku gazetki mozna powiesic wielkiego swietego mikolaja , wokolo niego rozne informacje zwiazne z swietami ( czyli tradycje , potrawy itd . ) . na gorze moze byc napis : " Wesolych swiat " lub " Swieta bozego narodzenia " . na dole mozna zrobic takie biale gwiazdki z kartki papieru i poprzyczepiac tak zeby zwisaly za gazetke . mozna na nitce . moze tez byc wata jako snieg . zamiast tego mikolaja mozna zrobic choinke i na niej jako bombki te informacje albo jako prezenty .

powodzenia!
2 5 2
2009-12-06T12:07:14+01:00
Przymocuj tam szopkę na fotografii , jakiegoś mikołaja i na jego temat napisz informacje i sprubuj skompinować kilka kartek światecznych.
2 5 2