Odpowiedzi

2009-12-06T11:00:03+01:00
-wychowanie spartańskie, - wychowanie na wojownika
-warunki spartańskie - surowe
-mówić lakonicznie.- zwięźle, prosto np.: rozkazy Siad, Wstań
2009-12-06T11:02:08+01:00
Wychowanie spartańskie- surowe wychowanie.
warunki spartańskie- twarde warunki, duży rygor.
mówić lakonicznie - mówić krótko i zwięźle.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:02:20+01:00
-warunki spartańskie- trudne, ciężkie warunki życiowe,
- wychowanie spartańskie- twarde surowe wychowanie.
- mówić lakonicznie - mówić krótko zwięźle, na temat, bez owijania w bawełnę.
1 5 1