Odpowiedzi

2009-12-06T13:04:46+01:00
Swoje nawracanie przezywam bardzo emocjonalnie gdyz robie wszystko aby Pan Bog jak najlepiej mnie docenił.Staram uczestniczyc w mszy sw i odmawiac modlitwe rano i weiczorem .
2009-12-06T13:30:44+01:00
Swoja nawracanie przeżywam bardzo dogłebnie gdyz jest ono dla mnie ważna sprawą,sprawą która obecnie liczy się najbardziej w moim zeyciu i wszystko podporządkowuje tylko temu i mojemu żeyciu duchownemu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:03:13+01:00
Nawrócenie jest bardzo ważne, ponieważ jest to jeden z warunków Zbawienia. Moim Nawróceniem mogła bym nazwać to co w sobie zmieniam, zmieniam na lepsze. Jestem z tego zadowolona, szczęśliwa że się zmieniam, zbliżam się do Pana Boga.