Odpowiedzi

2009-12-06T11:13:52+01:00
-Nie zastosowanie się do kodeksu cywilnego
-Przemyt
-Korupcja
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:13:56+01:00
-kradzież
-morderstwo
-gwałty
-maltretowanie
-porwanie
-pobicie
-zatrudnianie pracownika na czarno
3 2 3
2009-12-06T11:14:05+01:00
Podpalenie .
niszczenie mienia budynków i nie tylko.
torturowanie i karanie .
przemoc.
kradzieże.
morderstwa.
zabójstwa.
1 5 1