Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:13:31+01:00
Moim wymarzonym miejsce na spedzenie wakacji nie jest ciepły kraj . Najważniejsze jest aby było to miejsce ciche spokojne. Wazne jest tez zeby byluy ze mną osoby ktore kocham. Chcialabym pojechac nad mało znane jezioro. Tam bym odpoczeła od codziennej gonitwy i wyscigu z czasem. Mysle ze bylyby to lepsze od wakacji nad zatłoczonym morzem.
1 1 1
2009-12-06T11:12:58+01:00
Swoje wakacje chciałbym spędzić w japonii. Po pierwsze dlatego że fascynuje mnie tamtejsza kultura. Od wielu lat jestem zwollenikiem mangi i anime, co jest na pożądku dziennym w japonii, nawet osoby dorosłe czytają te treści. Bardzo chciałbym zobaczyć stolice kraju: Tokio, który jest też bardzo rozwiniety technologicznie. Myśle że mógłbym się tam wiele nauczyć, i właśnie dlatego to w kraju kwitnącej wiśni spędziłbym wymarzone wakacje.
1 1 1
2009-12-06T11:19:13+01:00
We tegorochne wakacje spędziłem/łam nad naszymi polskimi, przepięknymi Mazurami. Codziennie podziwiłam wschody i zachody słońca oraz opalam się na plaży obserwując żaglówki pływające po szklanej tafli jeziora. Zwiedzając przepiękne mury Twierdzy Giżyckiej miałam okazje uczestniczyć w zlocie motocyklistów. Idealne Mustanigii, Suzuki idealnie się prezentowały na terenia twierdzy. Oprócz tego miałam okazję zobaczyć pokazy akrobatyczne dwóch samolotów, które zaparły mi tech w piersiach.To było coś genialnego.