Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:17:19+01:00
X - suma lat Adama, Janka, Olka i Jurka
x:4=12
x=48
a - wiek Krzysia
(x+a):5=11
(48+a):5=11
48+a=55
a=7
Krzyś ma 7 lat
1 5 1
2009-12-06T11:21:30+01:00
(12 + x) : 2 = 11
x = (11 * 2) - 12
x = 22 - 12
x = 10

Krzyś ma 10 lat.
2009-12-06T11:24:33+01:00
A+Ja+O+Ju
________________ = 12
4

A+Ja+O+Ju =48


A+Ja+ O+ Ju +x = 11

48+x
________ = 11
5

48+x=55
x= 7