Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:15:24+01:00
Charakter- piętno, cecha, wizerunek lub właściwość. Zespół cech wyróżniających dany przedmiot, zjawisko, osobę od innych tego samego rodzaju, np. ze względu na wygląd, postać, działanie czy zachowanie.
1 4 1
2009-12-06T11:23:30+01:00
Zespół cech wyróżniających dany przedmiot, zjawisko, osobę od innych tego samego rodzaju.
Cechy charakteru to cechy umysłu,świadczą o naszej osobie i zachowaniu.
1 2 1