Odpowiedzi

2009-12-06T11:21:33+01:00
Śiwta to najwspanialszy czas w roku. Jest to czas w ktorym wszyscy gromadza sie przy jednym stole i skladaja sobie zyczenia. Ludzie są serdeczni dla siebie. Nie widac w tym czasie przemmocy. I zawsze warto zostawic jeden pustyy talerz poniewaz moze ktos niespodziewanie nas odwiedzic. W tym okresie jadac przez miasta i wsie mozna nacieszyc oczy swiatelkami świątecznymi i roznymi ozdobami. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:26:31+01:00
Drogi E.S.
Święta to taki czas w roku, kiedy wszystko dookoła stajesię inne, inne bo piekne i dobre. To magiczny czas, w którym ludzie potrafią się cieszyc kazdą chwilą, usmiechają się do siebie na ulicy, pmagaja. Boże Narodzienie jest niezwykłe, nie tylko dlatego, ze na swiat przychodzi Chrystus, ale równiez dlatego, ze ludzie staja sie sobie bliscy, w okresue bozego narodzenia spedzamy wiecej czasu z rodziną. E.S, czy ty nie potrzebujesz chwil spedzonych z rodziną, chilw , które napełniają radoscią, optymizmem, i dodawają sił, aby stawić czoło problemom. czyż nie chiałbyś usiąść przy choince, kominku i wraz z rodziną soiewac koledy, przecież to piekne chwile, które scalają rodzine,czyż nie chciałbyś być kochany i otoczony miłościa, której tak Ci brakuje?przeciez swięta, to własnie taki czas, czas przepełnieny miłoscią i rodzinnym ciepłem, Czas, w którym zwykły dzień staję sie jednym z najpięknieszych dni w całym roku, gdyz swieta to czas magiczny.