The name "Gunguro" comes from the Japanese for "black face" because their faces are brown from hours in the tanninge salon. They spend a lot of money on make- up. This season they are wearing blue or white lipstick and white make-up round their eyes. They look like clowns. Their clothes are a mix of 1970 s Hawaiian surf- style and anything bright and cheap. They want to look shocking. Aya Tashita, is a typical 15- year- old Gunguro. Today she's wearing an orange blouse, a yellow and white checked skirt and an orange purse round her neck. Her lip is pierced. “My father doesn’t like the way I look, but all my friends think I look great. Tonight we’re going to a karaoke party and lots of people are going to be there. We like people to notice us and freak out a bit.’ As well as special shops, Gunguros have their own magazines and they are often in the news. The newspapers say that they are like aliens from outer space. But the girls don’t seem to care.
Proszę o szybkie przetłumaczenie tego tekstu.

2

Odpowiedzi

2009-12-06T11:30:36+01:00
Nazwa "Gunguro" pochodzi od japońskich "czarna twarz", bo ich twarze są brązowe z godziny tanninge salonu. Wydają dużo pieniędzy na makijaż. W tym sezonie są niebieskie lub białe szminki i biały makijaż wokół oczu. Wyglądają jak błaznów. Ich ubrania są mieszanką 1970 s hawajskim stylu surf
i wszystko jasne i tanie. Chcą patrzeć szokujące. Aya Tashita, to typowy 15 - letni Gunguro. Dziś ona na sobie pomarańczowe bluzki, żółty i biały sprawdzone spódnicy i pomarańczowy okrągły torebce szyję. Jej wargi jest przebity. "Mój ojciec nie lubi, jak ja patrzę, ale wszyscy moi znajomi sie ze mna zgadzją. taj nocy pójdziemy na karaoke i wiele osób będzie tam. Lubimy ludzi do zawiadomienia nas i freak out a bit. "A także specjalne sklepy, Gunguros mają własne magazyny, a są one często w wiadomościach. Gazety mówią, że są jak obcy z kosmosu. Ale dziewczyny nie wydaje się opieki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:20:17+01:00
Nazwa "Gunguro" pochodzi od japońskich "czarna twarz", bo ich twarze są brązowe z godziny tanninge salonu. Wydają dużo pieniędzy na makijaż. W tym sezonie są niebieskie lub białe szminki i biały make-up wokół oczu. Wyglądają jak błaznów. Ich ubrania są mieszanką 1970 s hawajskim stylu surf i wszystko jasne i tanie. Chcą patrzeć szokujące. Aya Tashita, to typowy 15 - letni Gunguro. Dziś ona na sobie pomarańczowe bluzki, żółty i biały sprawdzone spódnicy i pomarańczowy okrągły torebce szyję. Jej wargi jest przebity. "Mój ojciec nie lubi, jak ja patrzę, ale wszyscy moi znajomi think I look great. Tonight we're going to party karaoke i wiele osób będzie tam. Lubimy ludzi do zawiadomienia nas i freak out a bit. "A także specjalne sklepy, Gunguros mają własne magazyny, a są one często w wiadomościach. Gazety mówią, że są jak obcy z kosmosu. Ale dziewczyny nie wydaje się opieki.