Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:32:50+01:00
Mogę przypominać sobie często o Bogu i starać się pomagać potrzebującym, na przykład kiedy widzę smutną osobę, mogę ją pocieszyć, czasem wystarczy tylko przyjazny uśmiech. Należałoby również unikać okazji do grzechu a tych, którzy nie przestrzegają przykazań, pouczać.
2009-12-06T11:33:46+01:00
Przemiana mojego życia jest ciężkim zadaniem. Ale z całych sił postaram się przemienić i stać się lepszym. Będę pomagał starszym ludziom, wspierał innych w potrzebie. Odpokutuje za moje grzechy, będę chodził na mszy święte. Postaram się nie przeklinać ani kłamać, co jest najczęstczą cechą u ludzi.
Będę miły i zawsze pogodny. Mam nadzieję, że moje życie stanie się lepsze.
1 1 1
2009-12-06T11:35:26+01:00
+Co niedziele i w święta chodzić do kościoła
+Modlitwa
+Spowiedź
+Opieka nad chorymi
+Pomoc bliźniemu