Dobierz liczbe z cyfra tak, aby powstaly poprawne cechy siły
A.kierunek siły
B.zwrot siły
C.wartość siły
D.punkt przyłożenia

1.początek wektora siły
2.linia prosta wzdłuż ktorej dziala siła
3.wielkosc sily wyrazona w kg
4.wielkosc sily wyrazona w niutonach N
5.strona w ktora dziala sila np. w prawo

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:30:49+01:00
A.kierunek siły - 2.linia prosta wzdłuż ktorej dziala siła
B.zwrot siły - 5.strona w ktora dziala sila np. w prawo
C.wartość siły- - 4.wielkosc sily wyrazona w niutonach N
D.punkt przyłożenia - 1.początek wektora siły
2 5 2
2009-12-06T11:31:44+01:00