Odpowiedzi

2009-12-06T11:35:15+01:00
Koloseum, Forum romanum, posąg zeusa, wenus z milo, swiatynia posejdona, swiatynie demeter, propyleje, akropol,parteon, agora
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:43:59+01:00

Grecja:
PROPYLEJE
AKROPOL
ŚWIĄTYNIA ATENY NIKE
PARTENON
WZGÓRZA AREOPAG, PNYKS, FILOPAPPOU
Włochy:
Panteon
Forum, Palatyn,
Koloseum
2 5 2
2009-12-06T14:36:48+01:00
Grecja - partenon , erechtejon , propyleje , świątynia nike , metopy