Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T11:35:11+01:00
DIY shop - sklep MAJSTERKOWICZÓW (Do It Yourself)
newsagents - kioski( z gazetmi)
wallpaper - tapeta
hammer - młotek
lamb - jagnię
wellingtons - kalosze
suntan lotion - olejek do opalania
flower pot - doniczka
scarf - szalik
cod - dorsz
apricots - jaja,jądra
2009-12-06T11:36:17+01:00
DIY shop- sklep dla majsterkowiczów
newsagent- kiosk
wallpaper- tapety
hammer-młot
lamb- jagnięcina
wellingtons-kalosze
suntan lotion-krem do opalania
flower pot-donica
scarf-szalik
cod-dorsz
apricots-morele