Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:35:40+01:00
Cześć Kamil !
Chciałabym Ci coś powiedziec , ale sie boje.
Nie znam twoich uczuć do mnie i sie boje ze mnie zranisz.
Zaryzykuje ,Kocham Cię!
Mam nadzieje że nie wysmiejesz mnie i odwzajemnisz moje uczucia.
Martwiłam się że jak nie powiem tobie tego to zrobie blad w moim zyciu. Od czasu kiedy pierwszy raz cię ujrzałam jak bym zobaczyla cud. Twoje oczy cieplym spojrzeniem na mnie spojrzaly.
Poczułam wtedy miłość do ciebie. Ukrywałam się z tym długo.
Lecz wtedy spojrzales na mnie tak samo jak ja.
Jeżeli czujesz to co ja to nie z tym nie ukrywaj ,proszę.
Natalia

1 5 1
2009-12-06T11:38:23+01:00
Cześć 06.12.2009

To Ja Natalia. Chodzimy razem do klasy. Fajnie jest gdy mi pomożesz w czymś, odezwiesz się mile. Zawsze jesteś czuły, nigdy nie podejmujesz pochopnych wniosków i dlatego do Ciebie piszę ten list. Od już długie czasu podobasz mi się. Kocham Cię ponad wszystko i chciałam się dowiedzieć czy odczuwasz to samo?. Proszę odpisz do mnie i powiedz co o tym myslisz.

PS: Czekam na list.