Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:48:04+01:00
Demeter -opiekunka płodności, rolnictwa i urodzaju
Hestia-Opiekunka ogniska domowego, podróżnych, nowożeńców
Hera-opiekunka małżeństwa i rodziny
Posejdon - władca mórz i oceanów
Hades -władca świata podziemnego
Zeus -bóg nieba i ziemi
22 4 22
2009-12-06T11:57:35+01:00
Demeter - bogini płodności, rolnictwa i urodzaju
Hestia - opiekunka ogniska domowego, podróżnych, nowożeńców i sierot
Hera - bogini niebios, patronka macierzyństwa, opiekunka małżeństwa i rodziny
Hades - władca podziemnego świata zmarłych
Posejdon - władca mórz i oceanów
Zeus - władca wszystkich bogów i ludzi, bóg nieba, ziemi, pogody i błyskawic
12 3 12
2009-12-06T11:59:02+01:00
Hera-opiekunka rodziny
Hestia-opiekunka ogniska domowego
Demeter-opiekunka plonów
Zeus-władca świata
Hades-władca podziemi
Posejdon-władca morza
10 3 10